Že vraj 6 ročné auto potrebuje každoročnú STK

Autor: Róbert Chovanculiak | 17.7.2012 o 12:00 | (upravené 17.7.2012 o 15:09) Karma článku: 22,61 | Prečítané:  14955x

Vždy som vedel, že idioti pri moci nás privedú do pekla, ale to som podcenil vynaliezavosť a schopnosť európskych idiotov objaviť skratky. Preto navrhujem každého politika po 6tich rokoch v parlamente, či inej verejnej funkcií poslať na psychiatrické vyšetrenie a v prípade nedostatkov zošrotovať!

Jedno by nám však malo byť jasne, žijeme v ére totalizmu. Je to totalizmus Európskeho super štátu v podobe zasahovania do každodenného života. Toto zriadenie sa však navyše postupne mení v absolutizmus, kde rozhoduje pár oligarchov – nevzdelaných idiotov. Blížiaci sa krach potom nevyznieva ako niečo nechcené, ale naopak vykúpenie z utrpenia.

Francúzske automobilky krachujú a plánujú prepúšťanie, po nových autách v Európe jednoducho klesá dopyt. Fabriky sú však dôležitými zamestnávateľmi a napr. taký súdruh Hollande, už nemieni nič nechať na trh náhodu. On im vysvetlí ako ma fungovať personálna politika. Ešte, že žijeme v tom kapitalizme.

Pred 3 rokmi sme tu mali šrotovne, vtedy ešte pomerne fit verejné rozpočty zafinancovali po celej Európe nákup nových aut a podporili tak dopyt a spomaľujúcu ekonomiku. Dnes sa situácia zmenila. Nie, recesia neskončila, iba tie verejné rozpočty sú v koncoch. ECB intervencie smerom k súkromnému sektoru zlyhávajú, tak sa orientuje na ten verejný, tam je to o poznanie jednoduchšie - „prajete si nakúpiť dlhopisy krachujúcej krajiny?“ – „vyberte možnosť áno“, (zatiaľ) komerčné banky sú na pokraji rokliny a odmietajú roztočiť kolesá dlhového kolotoča a rovnako súkromný sektor sa odmieta zadlžovať. Európa znova spomaľuje, tento krát však s dlhovou kotvou na nohe a úrokovými sadzami na nule.

Ale spať k novému návrhu oligarchov z Bruselu, ten má znova všetky prvky totalitarizmu. Staršie auto ako 6 rokov bude chodiť povinne každý rok na ešte prísnejšiu STK. Návrh sám o sebe hodný idiota, ale aj idiot koná a koná účelovo, stojí teda za to poohliadnuť sa po motivácii idiota. Je ním bezpečnosť na cestách? Očividne čisto štatistická otázka - za aké percento dopravných nehôd môže mechanické zlyhanie automobilu – áno intuitívne sa správne domnievate, že strach máte mať skôr z opitého kamionistu. Vyplýva to aj zo Slovenských štatistík nehodovosti, kde sú najčastejšími príčinami nesprávny spôsob jazdy, neprimeraná rýchlosť a porušovanie základných povinností a nie technický stav. Je ním ekológia? Až na to, že 16 tankerov vyprodukuje také množstvo CO2 ako všetky auta sveta dokopy + by bolo vhodné dokázať, že ľudstvom produkované CO2 citeľne prispieva k „globálnemu otepľovaniu“.

Čo nás privádza k poslednej možnosti, je účelom spomaliť spomalenie ekonomiky? Zvýšiť dopyt pre dnes už vo Francúzsku polo-štátne automobilky? Keďže naša oligarchia je diagnózou idiotská, tak reálne existuje možnosť, že toto je skutočný dôvod. Relatívne zdražiť vlastníctvo staršieho auta a naopak relatívne zlacnieť kúpu nového. Pre Francúza na 6 ročnom Citroene možno impulz na zamyslenia sa a možno ho aj naozaj presvedči o kúpe. Pre Slováka na 9 ročnej Felícií zarábajúceho minimálnu mzdu, tankujúci asi najdrahší benzín v Európe a po novom aj s vyššími poplatkami za registráciu vozidla (ak by náhodou uvažoval o zmene), to bude znamenať – návrat na bicykel. Áno, idioti to dokázali, vraciame sa späť.

pošli na vybrali.sme.sk

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Smer má nových podpredsedov, delegáti podporili aj Kaliňáka (minúta po minúte)

Dušan Čaplovič a Pavol Paška končia ako podpredsedovia strany.

DOMOV

Odhalila kauzu predsedníctva. Odkiaľ prišla Zuzana Hlávková?

Gymnázium, ktoré navštevovala, jej plánuje vyjadriť verejnú podporu.

KULTÚRA

Milan Lasica: Už nemôžem umrieť predčasne

Keby som mohol, správal by som sa úplne inak, tvrdí.


Už ste čítali?