Že vraj 6 ročné auto potrebuje každoročnú STK

Autor: Róbert Chovanculiak | 17.7.2012 o 12:00 | (upravené 17.7.2012 o 15:09) Karma článku: 22,61 | Prečítané:  14969x

Vždy som vedel, že idioti pri moci nás privedú do pekla, ale to som podcenil vynaliezavosť a schopnosť európskych idiotov objaviť skratky. Preto navrhujem každého politika po 6tich rokoch v parlamente, či inej verejnej funkcií poslať na psychiatrické vyšetrenie a v prípade nedostatkov zošrotovať!

Jedno by nám však malo byť jasne, žijeme v ére totalizmu. Je to totalizmus Európskeho super štátu v podobe zasahovania do každodenného života. Toto zriadenie sa však navyše postupne mení v absolutizmus, kde rozhoduje pár oligarchov – nevzdelaných idiotov. Blížiaci sa krach potom nevyznieva ako niečo nechcené, ale naopak vykúpenie z utrpenia.

Francúzske automobilky krachujú a plánujú prepúšťanie, po nových autách v Európe jednoducho klesá dopyt. Fabriky sú však dôležitými zamestnávateľmi a napr. taký súdruh Hollande, už nemieni nič nechať na trh náhodu. On im vysvetlí ako ma fungovať personálna politika. Ešte, že žijeme v tom kapitalizme.

Pred 3 rokmi sme tu mali šrotovne, vtedy ešte pomerne fit verejné rozpočty zafinancovali po celej Európe nákup nových aut a podporili tak dopyt a spomaľujúcu ekonomiku. Dnes sa situácia zmenila. Nie, recesia neskončila, iba tie verejné rozpočty sú v koncoch. ECB intervencie smerom k súkromnému sektoru zlyhávajú, tak sa orientuje na ten verejný, tam je to o poznanie jednoduchšie - „prajete si nakúpiť dlhopisy krachujúcej krajiny?“ – „vyberte možnosť áno“, (zatiaľ) komerčné banky sú na pokraji rokliny a odmietajú roztočiť kolesá dlhového kolotoča a rovnako súkromný sektor sa odmieta zadlžovať. Európa znova spomaľuje, tento krát však s dlhovou kotvou na nohe a úrokovými sadzami na nule.

Ale spať k novému návrhu oligarchov z Bruselu, ten má znova všetky prvky totalitarizmu. Staršie auto ako 6 rokov bude chodiť povinne každý rok na ešte prísnejšiu STK. Návrh sám o sebe hodný idiota, ale aj idiot koná a koná účelovo, stojí teda za to poohliadnuť sa po motivácii idiota. Je ním bezpečnosť na cestách? Očividne čisto štatistická otázka - za aké percento dopravných nehôd môže mechanické zlyhanie automobilu – áno intuitívne sa správne domnievate, že strach máte mať skôr z opitého kamionistu. Vyplýva to aj zo Slovenských štatistík nehodovosti, kde sú najčastejšími príčinami nesprávny spôsob jazdy, neprimeraná rýchlosť a porušovanie základných povinností a nie technický stav. Je ním ekológia? Až na to, že 16 tankerov vyprodukuje také množstvo CO2 ako všetky auta sveta dokopy + by bolo vhodné dokázať, že ľudstvom produkované CO2 citeľne prispieva k „globálnemu otepľovaniu“.

Čo nás privádza k poslednej možnosti, je účelom spomaliť spomalenie ekonomiky? Zvýšiť dopyt pre dnes už vo Francúzsku polo-štátne automobilky? Keďže naša oligarchia je diagnózou idiotská, tak reálne existuje možnosť, že toto je skutočný dôvod. Relatívne zdražiť vlastníctvo staršieho auta a naopak relatívne zlacnieť kúpu nového. Pre Francúza na 6 ročnom Citroene možno impulz na zamyslenia sa a možno ho aj naozaj presvedči o kúpe. Pre Slováka na 9 ročnej Felícií zarábajúceho minimálnu mzdu, tankujúci asi najdrahší benzín v Európe a po novom aj s vyššími poplatkami za registráciu vozidla (ak by náhodou uvažoval o zmene), to bude znamenať – návrat na bicykel. Áno, idioti to dokázali, vraciame sa späť.

pošli na vybrali.sme.sk

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Politológ: Dnes je symbolom strednej Európy plot

Havlíček a ďalší cestovali do Ruska a konštatovali, že Rusi sú síce naši slovanskí bratia, jazyk je podobný, ale režim je úplne iný.

TECH

Ako vznikli čísla? Počítať nám pomáha nula

Keď začali mať ľudia viac vecí na počítanie, už im nestačili čiarky na stenách.

EKONOMIKA

Daň z nehnuteľností narástla. Kde ľudia platia najviac?

V Novom Meste nad Váhom zaplatia ľudia až o 330 percent viac.


Už ste čítali?